Παρασκευή, 14 Μαρτίου 2014

Review: Estée Lauder Double Wear Foundation

Καλησπέρα πολυαγαπημένες! Σήμερα έχουμε ένα review για αρκετά συζητημένο Make up, πολύ γνωστό και αγαπημένο στην ξένη κυρίως “beauty community”. Είναι ένα Make up που χρησιμοποιώ αρκετά χρόνια - οπότε νομίζω πως έχω μια πλήρη άποψη για αυτό το προϊόν.

Και δεν είναι άλλο απο το Double Wear Foundation της Εstee Lauder! Για πάμε να δούμε...
  

Το συγκεκριμένο προϊόν είναι ένα make up το οποίο "τάζει" πολύ καλή κάλυψη, σταθερότητα για πολλές ώρες και ματ τελείωμα. Και ναι, τα κάνει! Είναι ένα προϊόν με πλήρη κάλυψη και σταθερότητα. Αφήνει ένα ματ τελείωμα όχι όμως το άσχημο το έντονο πουδρένιο.  Καλύπτει πάρα πολύ καλά ατέλειες σπυράκια δυσχρωμίες και πραγματικά μένει στο δέρμα υπερβολικά πολλές ώρες. Οπότε ενδείκνυται ότι πρέπει για λιπαρά δέρματα που θέλουν αρκετή κάλυψη!

Αυτό που είναι σίγουρο είναι θέλει λίγο δούλεμα να μάθεις πως να το απλώνεις. Πολλές φίλες μου έχουν πει ότι δε τους έχει κάτσει καλά αυτό το make up και τους φάνηκε πολύ βαρύ. Ναι, δε θα πω ψέματα. Το make up αυτό είναι βαρύ. Πως αλλιώς θα κάλυπτε τα πάντα να μου πεις; Όμως το σωστό άπλωμα πιστεύω πως αφήνει μια πολύ όμορφη και απαλή στρώση χωρίς να το νοιώθεις βαρύ. Προσωπικά μου αρέσει να το απλώνω είτε με πινέλο buffing brush απο sephora που έχω, είτε με ένα τύπου beauty blender σφουγγαράκι πάλι από sephora. Με τα χέρια θεωρώ πως μου φαίνεται περισσότερο βαρύ από τι με το πινέλο ή το σφουγγαράκι.  Πολλές φορές όταν θέλω λίγο πιο ελαφριά βάση το αναμιγνύω με την κρέμα προσώπου μου (περίπου μισή μισή η ποσότητα) και γίνεται μια τέλεια βάση ιδανική για πρωί που δε θέλω να είμαι πολύ βαριά βαμμένη αλλά να έχω καλή κάλυψη. Επίσης είναι ένα make up το οποίο θα πρέπει να το απλώσεις αμέσως και να το αφήσεις μερικά λεπτά στη συνέχεια να σταθεροποιηθεί.




Αρνητικό;;; χμμμ....
To μόνο αρνητικό του που μπορώ να βρω είναι ότι επειδή έχει SPF δυστυχώς στο φλάς της κάμερας αντανακλά και βγαίνει το πρόσωπο σαν φαντασματάκι. Μια καλή λύση είναι να περάσετε μια πούδρα στο ίδιο χρώμα θεωρώ πως το μειώνει αρκετά. 
Γνώμη μου είναι ότι αν δεν έχεις κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα στην επιδερμίδα σου δε χρειάζεσαι ένα τόσο βαρύ Μake Up, ωστόσο για σένα που θες να καλύψεις.. είναι ένα “must have” aka θα σε βγάλει ασπροπρόσωπη σε οποιαδήποτε περίσταση. 


υγ. Το ξέρω πως κάποιες το θεωρείται παρά πολύ ακριβό και είναι αλλά πλέον με τα συχνά -35% των Hondos, Sephora κλπ. Πραγματικά πιστεύω πως αξίζει πάρα πολύ γιατί περιέχει και αρκετό προϊόν.

 

Έσείς εχετε δοκιμάσει αυτό το Make up; Ποια είναι η γνώμη σας για αυτό;

xxx,
Natalie

8 σχόλια:

  1. Αν ενδιαφέρεσαι και έχεις χρόνο, σε έχω κάνει tag στο Food Lovers Τag και θα χαρώ να δω τις απαντήσεις σου!
    http://myblackboxblog.blogspot.gr/2014/03/food-lovers-tag.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολυ!! Θα απαντήσω πολύ σύντομα :)

      Διαγραφή
  2. Είναι σίγουρα υπέροχο!! Από παντού ακούω και διαβάζω πάντα θετικά σχόλια! Θα ήθελα σίγουρα να το δοκιμάσω στο μέλλον, και πολύ καλή σκέψη να το αναμίξεις με ενυδατική για πιο ελαφρύ αποτέλεσμα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι αν θες ένα make up που θα καλύπτει και θα κρατάει ώρες είναι εγγύηση :) Ευχαριστώ για το σχολιό σου!! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Δεν έχω δοκιμάσει estee lauder αλλά θα ήθελα πολύ αφού διαβάζω τα καλά σου σχόλια! Έγινα μέλος στο blog σου, γίνε please και εσύ στο δικό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!! Εγινα μέλος φυσικά και εγω στο δικό σου!!

      Διαγραφή
  4. νομιζω το καινουριο το double wear δεν κυκλοφορει με spf..το εψαχνε μια φιλη μου και της ειπαν οτι καταργηθηκε..τυχερη που το βρηκες αυτο//εμενα το συγκεκριμενο μου μυριζει απαισια..δυστυχως δεν μπορω να ανεχτω τη μυρωδια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αλήθεια;; δε το είχα ξανακουσει αυτό! Θα το κοιτάξω την επομενη φορά που θα πάω στα μαγαζιά. Τοσο πολύ ασχημη μυρωδιά; Τι να πω..ουτε εμένα μυρίζει τέλεια αλλά το αντέχω! Εγω παντως θα το προτιμούσα χωρις spf. Αν θέλω να το βάλω το πρωί βάζω αντηλιακή πριν..

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...