Δευτέρα, 23 Σεπτεμβρίου 2013

Simple Beauty Tip 2# - Θεραπεία νυχιών

Σε αυτές τις αναρτήσεις.. θα αναφέρουμε συμβουλές ομορφιάς, οι οποίες είναι πάρα πολύ απλές και οικονομικές, αλλά μπορεί να μην τις έχουμε σκεφτεί ή ακούσει! Αν έχετε και εσείς τέτοιες πολύτιμες  συμβουλές και τιπ μοιραστείτε τα μαζί μας στα σχόλια! 



Simple Beauty Tip 2# 


Θεραπεία ενυδάτωσης των νυχιών

Mήπως τα νύχια σου έχουν αφυδατωθεί και ταλαιπωρηθεί από τον ήλιο και το συνεχές βάψιμο του καλοκαιριού; Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι μια θεραπεία ενυδάτωσης τόσο απλή σαν και αυτή:

Μούλιασε τα νύχια σου σε λίγο αγνό παρθένο ελαιόλαδο για 10 λεπτάκια. Στη συνέχεια καθάρισέ τα και θάυμασε τα απαλά χεράκια και νύχια σου!!


xxx,
Natalie

6 σχόλια:

  1. πολυ καλή συμβουλή! εγω μουλιαζω τα ποδαράκια μου σε ελαιολαδο το οποιο εχω ζεστανει ελαφρως γιατι εχω σκληρες φτερνες! φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ :) Δε το είχα σκεφτεί και για τα πόδια.. θα το δοκιμάσω σίγουρα γιατί και εγώ το ίδιο!!

      Διαγραφή
  2. ΄Πολύ καλή συμβουλή! Εγώ συνήθως τα μουλιάζω σε ζεστό νεράκι με λίγο σαπούνι και ελαιόλαδο! :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ :) Όντως το λαδάκι κάνει πολύ καλή ενυδάτωση !

      Διαγραφή
  3. Έχω ακούσει τα καλύτερα για το ελαιόλαδο ως θεραπεία νυχιών,θα το δοκιμάσω σίγουρα!Εγώ εφαρμόζω αμυγδαλέλαιο στα νύχια μου συχνά-πυκνά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εμένα μου αρέσει πολύ το αμυγδαλέλαιο - εγώ το χρησιμοποιώ για ντεμακιγιάζ των ματιών!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...