Σάββατο, 21 Σεπτεμβρίου 2013

Review: Neutrogena daily scrub visibly clear blackhead eliminating

Άμα θέλεις ένα απαλό σαπούνι απολέπισης που μπορείς να το χρησιμοποιείς καθημερινά χωρίς να σε ξεραίνει, ανοίγοντας τους πόρους και καθαρίζοντας εις βάθος την επιδερμίδα σου  νομίζω πως πρέπει να το δοκιμάσεις! 




Μακράν από τα αγαπημένα μου προϊόντα περιποίησης του προσώπου μου, ήδη είμαι στη τέταρτη συσκευασία.

Το συγκεκριμένο προϊόν υπόσχεται πως βοηθάει στην απαλλαγή των μαύρων στιγμάτων στο δέρμα ενώ η σύνθεσή του σου επιτρέπει να το χρησιμοποιείς καθημερινά!

Και όντως κάνει αρκετά καλά τη δουλειά του! Εμένα με βόλεψε να το χρησιμοποιώ κυρίως το βράδυ μετά το ντεμακιγιάζ γιατί παρατήρησα ότι βοηθάει στον απόλυτο καθαρισμό του make up. Δεν έχω δει καθόλου ερεθισμό ούτε ξηρότητα ακόμα και σε συχνή χρήση του.

Επίσης αν βγάλω κάποια σπυράκια το χρησιμοποιώ πιο εντατικά γιατί με τη μικροαπολέπιση που προσφέρει καθαρίζει και ανοίγει τους πόρους του δέρματος και φεύγουν πολύ πιο γρήγορα (τα καταραμένα - ξέρεις ποία - ναι αυτά!).

Εκτός από αυτά, μερικές φορές στο μπάνιο χρησιμοποιώ το προϊόν  στο πρόσωπό μου με κυκλικές κινήσεις και πριν το ξεβγάλω με άφθονο νερό το αφήνω σαν μάσκα για λίγα λεπτά. Το πρόσωπό μου είναι πολύ πιο απαλό, καθαρό και λαμπερό!!

Το μόνο πρόβλημά μου είναι ότι δε μπορώ να το βρω στην Ελλάδα ούτε σε κάποιο eshop (σε λογικές τιμές). Το είχα αγοράσει από την Αγγλία γύρω στα 3-3,5 ευρώ και από τότε μου το αγοράζει μια φίλη μου από εκεί.. Αν το έχει πάρει καμία το μάτι της, εκτός από το να το δοκιμάσει ας μου πει και που το βρήκε!

xxx,
Natalie

6 σχόλια:

  1. Ψάχνω ένα καινούριο scrub για καθημερινή χρήση και αυτό μου φαίνεται αρκετά καλό. Περίεργο που δεν το βρίσκεις πουθενά, τα προϊόντα της Neutrogena είναι αρκετά διαδεδομένα στην Ελλάδα! Θα κοιτάξω μήπως το βρω πουθενά!

    Πολλά φιλιά
    Αντζελίνα - http://www.just-angelina.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Αντελίνα για το σχόλιο σου! Αμα το βρεις να το δοκιμάσεις πιστεύω πως θα σου αρέσει πολύ! Kαι φυσικά να μου πεις αν το βρεις πουθενά εδώ στην Ελλάδα! Δυστυχώς έχω δει μόνο λίγα προϊόντα απο Neutrogena και τη συγκεκριμένη σειρά δεν την εχω δει πουθενά!

      Φιλιά,

      natalie

      Διαγραφή
  2. Ένα βραβείο για εσένα και το blog σου!

    http://myblackboxblog.blogspot.gr/2013/09/my-first-award.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ και πάλι Έυα μου για το βραβείο!!! Σύντομα θα αναρτήσω και τις δικές μου απαντήσεις!!!

      Φιλάκια,

      natalie

      Διαγραφή
  3. Πολύ καλό φαίνεται! Δεν έχω δοκιμάσει κάτι απο τη Neutrogena αλλά θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω κάποιο σαπουνάκι!
    Αν θελεις πέρνα και από το δικό μου μπλογκ!! :):)
    http://mintfloraldiary.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως είναι πολύ καλό και αρκετά οικονομικό!! Πολύ όμορφο blog είμαι ήδη μέλος :D

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...