Τρίτη, 24 Σεπτεμβρίου 2013

Review: Hydreane BB Cream La Roche Posay


Γεια σας κορίτσια!! Σήμερα θα μιλήσουμε για την bb κρέμα της La Roche Posay, όπου το τελευταίο καιρό φοράω σχεδόν κάθε μέρα και η αλήθεια είναι ότι στην αρχή με προβλημάτισε κάπως!

Αρχικά να πούμε ότι η συσκευασία είναι 40 ml δεν περιέχει parabens και ενδείκνυται για ευαίσθητο, αφυδατωμένο δέρμα.

Συγκεκριμένα στο site της εταιρίας για το προϊόν αυτό αναφέρει πως : Τώρα, με μία μόνο κίνηση, εύκολα και γρήγορα, η Hydreane BB ενυδατώνει, καταπραΰνει και προστατεύει την επιδερμίδα σας. Οι μεταλλικές χρωστικές της γίνονται ένα με την επιδερμίδα για να της χαρίσουν ομοιογένεια, λάμψη και φρεσκάδα. Η πλούσια, μη λιπαρή υφή της προσφέρει απαλότητα και ελαστικότητα στην επιδερμίδα. Δερματολογικά ελεγμένη. Δε δημιουργεί μαύρα στίγματα. Υποαλλεργική. Ελεγμένη για νικέλιο*. Διατίθεται σε 2 αποχρώσεις.
 
Ως ωφέλη αναφέρει: 
12ωρη ενυδάτωση* και άνεση.
Φυσική κάλυψη
Λάμψη
Προστασία UVA-UVB
Καταπραϋντική δράση
(*προκύπτει από το συνδυασμό του Ιαματικού Νερού της La Roche-Posay με υδρολιπίδια)

Και τους διαφορετικούς τρόπους χρήσης της:
Μόνη της για ενυδάτωση και ελαφριά κάλυψη.
Μετά την καθημερινή σας περιποίηση για λαμπερή και ομοιόμορφο επιδερμίδα.
Ως βάση make-up.
Σε γενικές γραμμές μου αρέσει αρκετά το προϊόν αυτό. Τις πρώτες μέρες είχα βάλει αρκετή ποσότητα, βγήκα αρκετές ώρες στον ήλιο και ένοιωθα πολύ λιπαρή και απογοητεύτηκα λίγο. Βέβαια με τέτοια ζέστη ότι και να φορούσα δε νομίζω να μην ένοιωθα έτσι..

Όπως και να έχει δεν είναι ματ με τίποτα. Έτσι και αλλιώς το λέει ότι είναι για αφυδατωμένα δέρματα. Τις επόμενες μέρες έβαζα λιγότερη ποσότητα, περίμενα για λίγα λεπτά και στη συνέχεια ταμποναριστά ελαφρά με ένα χαρτομάντιλο αφαιρούσα ότι περίσσευε! Με αυτό τον τρόπο και πουδρίτσα από πάνω ήμουν μια χαρά! Moυ αρέσει που κάνει το δέρμα απαλό, η κάλυψή της είναι σαν μία μετρίου make up κάλυψη και νομίζω πως είναι αρκετά καλή bb cream. Αυτό που δε μου άρεσε ήταν ότι όντως περιέχει άρωμα και αρκετά έντονο και λίγο με το σωληνάριο το οποίο μου πλημμύρισε λίγο ειδικά στην αρχή όταν το πρώτο άνοιξα. 


Kάτι άλλο που με παραξένεψε είναι ότι ενώ αναφέρει ότι περιέχει Προστασία UVA-UVB δεν είδα να γράφει πόσο, ούτε στη συσκευασία ούτε στο site! 

Γενικά οι εντυπώσεις μου για τη bb είναι:

Θετικά:
-Καλή κάλυψη, σαν ένα μέτριο make up
-Δε μου δημιούργησε προβλήματα στο δέρμα
-Είναι αρκετά ενυδατική και αφήνει απαλό το δέρμα
-Ταίριαξε τέλεια στον τόνο της επιδερμίδας μου

Αρνητικά:
-Δε με βόλεψε και πολύ η συσκευασία γιατί το προϊόν είναι αρκετά υγρό και πλημμυρίζει μερικές φορές
-Μυρίζει αρκετά έντονα (όχι άσχημα) αλλά θα προτιμούσα να μην περιέχει άρωμα όπως και τα περισσότερα προϊόντα της la roche-posay, αφού υποτίθεται είναι για ευαίσθητα δέρματα


Εικόνες από την bb cream (Εγώ αγόρασα την απόχρωση medium η οποία κατά τη γνώμη έχει ροζ υποτόνους)




Γενικά μου άρεσε αρκετά αυτή η bb κρέμα αλλά δε μπορώ να πω ότι έχω τρελαθεί κιόλας. Ίσως είχα περισσότερες απαιτήσεις να είναι τέλεια λόγω μάρκας μιας και τη θεωρώ από τις καλύτερες για την περιποίηση του προσώπου. Ωστόσο το χειμώνα που θα έχει και πιο πολύ κρύο νομίζω πως θα είναι ακόμα πιο ιδανική για μένα και η καθημερινή μου λύση για όμορφο αλλά και περιποιημένο μακιγιάζ χωρίς να κουράζω το πρόσωπο μου με βαριά make up!!

To κόστος της διαφοροποιείται απο φαρμακείο σε φαρμακείο. Εγώ την αγόρασα απο 17,5 στα 12,9 απο online φαρμακείο που το θεωρώ μια παρα πολύ καλή τιμή για το προϊόν αυτό!

Περισσότερες πληροφορίες για το συγκεκριμένο προϊόν μπορείτε να βρείτε εδώ

Την έχει δοκιμάσει; Θα την αγοράζατε;

xxx,
Natalie

6 σχόλια:

  1. Δεν την έχω δοκιμάσει και το σκεφτόμουν γιατί είμαι πολύ ικανοποιημένη από άλλα προϊόντα της εταιρείας.
    Αλλά ομολογώ οτι με έβαλες σε σκέψεις...μπα μάλλον φεύγει από τη wishlist!
    Να ΄σαι καλά με γλίτωσες από μια κακή αγορά. :)

    beautyeverymoment.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα δεν είναι μια κακή bb κρέμα αλλα δε ξέρεις πως θα κάτσει και στο κάθε δέρμα. Το δικό μου είναι και πολύ λιπαρό! Το καλύτερο είναι να ζητήσεις κανενα δειγματάκι και βλέπεις ;)

      Διαγραφή
  2. Ωραίο review!Γενικά,δεν έχω ακούσει να βόλεψε πολύ κάποια κοπέλα,κρίμα,η μάρκα είναι όντως εγγύηση συνήθως.Δεν την έχω δοκιμάσει,το σκεφτόμουν για όταν τελείωνε αυτή που χρησιμοποιώ τώρα,μάλλον όμως δεν θα ταιριάξει στην επιδερμίδα μου. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν είναι λιπαρή πολύ η επιδερμίδα σου ίσως .. όντως κρίμα.. αν και πιστευω πως κάτι θα βγάλει πιο μετά πιο βελτιωμένο δε γίνεται αλλιώς!!

      Διαγραφή
  3. Κρίμα! Λόγω μάρκας σίγουρα περίμενες να ενθουσιαστείς!
    Τελικά έχουν προβληματίσει κόσμο αυτές οι BB creams...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αυτές οι bb δε λες τίποτα.. προσωπικά δεν έχω βρει καμία που να μου κάθεται τέλεια.. !

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...