Κυριακή, 29 Σεπτεμβρίου 2013

Review: Σαμπουάν και Conditioner μαλλιών από ORZENE Mπύρας, shine elixir

Καλησπέρα κορίτσια!! Σήμερα θα μιλήσουμε για ένα σαμπουάν και μια κρέμα μαλλιών που με έχουν αφήσει πάρα πολύ ευχαριστημένη ενώ δε το περίμενα καθόλου.


Αυτά είναι το σαμπουάν και η κρέμα μαλλιών από ORZENE Μπύρας της σειράς elixir shine.

Αρχικά να πω πως μου αρέσει πάρα πολύ η μυρωδιά τους, καθώς είναι αρκετά διαφορετική από τις άλλες, όχι πάρα πολύ γλυκιά αλλά δίνει μια νότα φρεσκάδας. Το πιο σημαντικό όμως για μένα είναι ότι αυτή η μυρωδιά μένει στα μαλλιά ακόμα και την επόμενη μέρα! Μου άρεσε πάρα πολύ αυτό..επίσης δε δημιουργεί καθόλου λιπαρότητα!


Η κρέμα μαλλιών από την άλλη χαρίζει μια απαλότητα στα μαλλιά μου και με βοηθάει να τα χτενίσω χωρίς κάποιο άλλο προϊόν και χωρίς να μου φεύγει το μισό μαλλί στη χτένα κάθε φορά!!



Πραγματικά έχω δει διαφορά στα μαλλιά μου και δε το περίμενα γιατί νόμιζα πως θα είναι και αυτό ένα απλό σαμπουάν και μια κρέμα μαλλιών όπως όλες οι άλλες. Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά; Ποια είναι οι γνώμη σας;

xxx,
Natalie

8 σχόλια:

  1. Τα χρησιμοποιώ χρόνια και όντως κάνουν δουλειά, απλά σε μερικά δε μ'αρέσει και τόσο η μυρωδιά τους, θυμίζει άρωμα αλλά δεν είναι του γούστου μου 100%. Δε με σταματάει απ'το να τα αγοράζω πάντως. Τέλειο post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ πολύ!! Σαν μάρκα τα έβλεπα συνέχεια αλλά δε τα είχα δοκιμάσει ποτέ. Τα συγκεκριμένα τα έχεις δοκιμάσει; Δε σου άρεσε το άρωμά τους; Εμένα μου φάνηκε πολύ όμορφο και διαφορετικό από τα άλλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολυ ομορφη αναρτηση, δεν τα ηξερα φαινονται πολυ καλα γιατι γενικα η μπυρα ξερω οτι κανει καλο στα μαλλια, σιγουρα θα ηθελα να τα δοκιμασω ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ! Και εγώ το είχα ακούσει αλλά δε το είχα δοκιμάσει ποτέ και έμεινα πολύ ευχαριστημένη! Αν τα δοκιμάσεις να μου πεις πως σου φάνηκαν εσένα!! Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ κάτι από αυτή την εταιρία αλλά αν δεν δημιουργεί λιπαρότητα ίσως να το δοκιμάσω! Πολύ ωραίο ποστ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ! Δοκίμασε το είναι και οικονομικό πιστεύω πως θα σου αρέσει! :)

      Διαγραφή
  5. σήμερα δοκίμασα για πρώτη φορά το orzene μπυρας BB OPTINUM και το ερωτεύτηκα οπότε,θέλω πολύ να δοκιμάσω και κάποιο από αυτά!! πολύ ωραίο ποστ!
    Βαρβάρα από http://confessions-of-an-everydaygirl.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Noμίζω πως θα σου αρέσει πολύ και αυτό!Να το δοκιμάσεις!! Ευχαριστώ για το σχόλιο σου!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...