Τετάρτη, 25 Σεπτεμβρίου 2013

NOTD: Nails of the Day 1#



ΝΟΤD : Nails of the Day 1#





Kαλησπέρα κορίτσια μου!! Τον τελευταίο καιρό τα γλίτερ είναι πολύ της μόδας στα νύχια. Έτσι είπα να το υιοθετήσω και εγώ..

Το συνδύασα με ένα μπεζ-ροζέ μανό από την Golden Rose, το οποίο έχει γίνει και αγαπημένο μου, το  χρώμα του φαίνεται πολύ σοφιστικέ και αριστοκρατικό ενώ κρατάει στα νύχια μου 5 μέρες που για τα δικά μου το θεωρώ πάρα πολύ καλό. Έβαψα όλα μου τα νύχια με δυο στρώσεις από το μπεζ-ροζέ (δυστυχώς δεν έχει κάποιο νούμερο για να σας το πω) και στο ένα μόνο νύχι πέρασα μερικές στρώσεις από το πολύχρωμο μανό!




xxx
Natalie

8 σχόλια:

  1. πολυ ομορφα!! Λατρευω τα γκλιττερ!!!

    xoxo
    thefashionsweetheart.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ! Εγω δε τα λάτρευα.. αλλά σε ένα δυο νύχια μου αρέσουν πολύ τελικά!! :)

      Διαγραφή
  2. Τέλεια νυχάκια και με πολύ ωραίο σχήμα!Αγαπώ τα glitter ειδικά στο ένα μόνο νύχι δίνουν ένα πολύ εντυπωσιακό εφε! Από που πήρες το συγκεκριμένο;;
    http://mintfloraldiary.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ σε ευχαριστώ πολύ! Το πήρα απο ένα μαγαζάκι μικρό στο Αιγάλεω!

      Διαγραφή
  3. Τέλεια!!! Πραγματικά τέλεια! Εντάξει εγώ θα έβαζα χρυσό αντί για ασημί glitter, αλλά το Golden Rose τι απίστευτο χρώμα! Θα το ψάξω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι σίγουρα και το χρυσο θα είναι ένας πολυ ωραίος συνδιασμός! Όντως αξίζει με έχει βγάλει ασπροπρόσωπη αυτο το χρώμα!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...