Δευτέρα, 23 Σεπτεμβρίου 2013

My first AWARD!!!

Και ναι.. το πρώτο μου βραβείο!! Ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ την Εύα από το myBlackBox που μου χάρισε αυτό το βραβείο!!

Σκοπός της διαδικασίας αυτής είναι να βραβευτούν και γνωστοποιηθούν blogs με αριθμό μελών μικρότερο από 200.




Kανόνες
  • Γράψε 11 πράγματα για τον εαυτό σου
  • Απάντησε τις 11 ερωτήσεις αυτού που σε έκανε tag και φτιάξε 11 δικές σου ερωτήσεις που θα απαντήσουν όσοι θα βραβεύσεις
  • Διάλεξε 11 άτομα των οπoίων το blog έχει λιγότερα από 200 μέλη, βράβευσέ τα και ανάφερέ τα στο post σου
  • Ενημέρωσε τα άτομα που έχεις βραβεύσει
  • Αναφέρεις και ευχαριστείς αυτόν που σε βράβευσε
  • Δεν μπορείς να βραβεύσεις αυτόν που σε βράβευσε


11 πράγματα για μένα
  1. Έχω τρέλα με τα τσάγια.. στη κουζίνα μου έχω ολόκληρη συλλογή
  2. Είμαι 25 χρονών
  3. Φοβάμαι τα αεροπλάνα 
  4. Ναι, είμαι ακατάστατη
  5. αλλά και τελειομανής 
  6. Έμαθα από το youtube να κουρεύομαι μόνη μου.
  7. Είμαι πολύ ντροπαλή! Πάρα πολύ! Πάρα πολύ όμως σου λέω!!
  8. Έχω παιδική φωνή
  9. Θα ήθελα να αφήσω την Αθήνα για ένα ήσυχο μέρος με θέα τη θάλασσα..
  10. Τρελένομαι για ταξίδια
  11. Είμαι κριός

11 ερωτήσεις που μου έγιναν

1. Ποια είναι η πιο περίεργη συνήθεια που έχεις;
Κοιμάμαι πάρα πολύ περίεργα - σας τελικό ς ένα πράγμα
2.Πότε ήταν η τελευταία φορά που ταξίδεψες εκτός Ελλάδας; Σε ποιο μέρος;
Την άνοιξη που μας πέρασε και ήταν στο Μόναχο, όπου και λάτρεψα! Άνετα θα έμενα εκεί!
3.Κάτι που έχεις στην ντουλάπα σου και ντρέπεσαι γι' αυτό;
Τα πατίνια που φόραγα όταν ήμουν στο δημοτικό-οχι δε τα φοράω- γιατι δε μου κάνουν!!
4.Ποιο κανόνα ομορφιάς δεν τηρείς;
Βαριέμαι να πλένω συχνά τα πινέλα μου.. ναι ναι το ξέρω λάθος.. αλλά βαριέμαι..!!
5.Ποιο τραγούδι σε εκφράζει αυτή τη περίοδο;
Avicii - Wake me Up 
6.Τι δεν θα έκανες ποτέ;
Δε θα έκλεβα ποτέ.
7.Αν είχες αύριο 1000 ευρώ, πού θα τα ξόδευες;Χμμμ.. σε μια επαγγελματική φωτογραφική στα σίγουρα!
8.Πως σε φώναζαν όταν ήσουν μικρή;
Ναταλάκι;;
9.Ποιο είναι το πιο αστείο πράγμα που σου έχει συμβεί;
Αστείο εε;; Για να σκεφτώ..δε θυμάμαι κάτι τρελά αστείο δυστυχώς..
10.Ένα μυστικό της ομορφιάς σου;
Η πράσινη Άργιλος!
11.Τι σε "ανεβάζει";
Ο χορός και η μουσική με ανεβάζουν ότι και να μου έχει συμβεί!


Τα blogs που βραβεύω (δε κατάφερα να βρω 11)

Οι δικές μου ερωτήσεις για εσάς

1. Ποιο είναι το πιο τρελό σου όνειρο;
2. Τι σου αρέσει πιο πολύ στην προσωπικότητά σου;
3. Πες κάτι το οποίο θεωρείς ελάττωμά σου.
4. Ποιο είναι το αγαπημένο σου άρωμα; 
5. Που θα ήθελες να μένεις; (αν μπορούσες να πας οπουδήποτε)
6. Περιέγραψε την πιο γκαντέμικη μέρα σου! (Όλοι έχουμε απο μια τέτοια)
7. Σου αρέσει η δουλειά/σχολή σου; Αν όχι με τι θα ήθελες να ασχοληθείς; 
8. Ποιο είναι το προϊόν που δεν αποχωρίζεσαι με τίποτα;
9. Πως θα χαρακτήριζες το στυλ σου;
10. Τι ζώδιο είσαι;
11. Ξανθοί ή Μελαχρινοί; 

Aυτό ήταν το βραβείο και ευχαριστώ και πάλι την Εύα!! Ελπίζω να σας άρεσαν οι απαντήσεις μου και περιμένω να μου στείλετε λινκ απο τις δικές σας απαντήσεις !! 

xxx,
Natalie

18 σχόλια:

  1. σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβείο!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Tίποτα :) Θα περιμένω τις απαντήσεις σου! :)

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραίες απαντήσεις!Είμαι κι εγώ αρκετά ακατάστατη κι η φωνή μου είναι παιδική! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολυ! Αλήθεια;; Εμένα σε υπερβολικό βαθμό δυστυχως...

      Διαγραφή
  3. Ευχαριστώ πολύ για το βραβείο,με κάνεις πολύ χαρούμενη! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητήριαααα :)
    Ώστε κριός και τελειομανής? Εεε δε το περίμενα :P χιχιχ
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χι χι τι να κάνουμε το έχουμε οι κριοι εε;; Ευχαριστώ πολύ!!!

      Διαγραφή
  5. Krios kai ntropali e???
    Ki egw latreuw to tsai...kai thelw kapoia stigmi na zisw exw apo tin athina!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι.. περιεργος συνδιασμός;
      Αντε ελπίζω να τα καταφέρουμε κάποια στιγμη΄! :)

      Διαγραφή
  6. Ναταλί σου στέλνω το link με τις δικές μου απαντήσεις και πάλι ευχαριστώ πολύ ;)

    http://prettywoman912.blogspot.gr/2013/09/liebster-blog-award.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Tίποτα Κλεοπάτρα μου ! Πολύ μου άρεσαν οι απαντήσεις σου!! :D

      Διαγραφή
  7. Υπέροχο post και ειδικά οι ερωτήσεις που έβαλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγαπω και εγω το wake me up , συγχαρητήρια για το βραβειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολυ! Μου έχει κολλήσει απίστευτα τον τελευταίο καιρό!

      Διαγραφή
  9. συγχαρητήρια για το βραβείο σου! άντε και είς ανώτερα!
    άσχετο- η μάσκα με τον άργιλο suuuuper!! έφτιαξα αυτή με το γιαούρτι!
    σκέφτομαι και εγώ να ανεβάσω καμία! τρελαίνομαι για homemade!
    http://greekblogforbeauty.blogspot.gr είναι το blog μου και μόλις το ξεφούρνησα!! χαχα!
    θα σε περιμένω απο εκεί!! φιλάκιαααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστώ πολυ! Πολύ χαίρομαι που σου άρεσε η μάσκα!! Θα περιμένω και τις δικές σου :D Εγίνα μέλος του blog σου καλή αρχή!! :)

      Διαγραφή
  10. Ευχαριστω πολυ! Μολις το εκανα ..
    http://beautybyxara.blogspot.gr/2013/09/liebster-award.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...