Τετάρτη, 4 Σεπτεμβρίου 2013

Φθινοπωρινό Haul ! (Autumn haul)

Γεια σας κορίτσια μου!! Καλό χειμώνα να έχουμε!! Ελπίζω να προλάβατε όλες να ξεκουραστείτε γιατί ο Σεπτέμβρης είναι εδώ..

Σεπτέμβρης..νέα εποχή ξεκινά και κάτι καλύτερο από καινούργια πραγματάκια για να μας ανανεώσουν δε νομίζω ότι υπάρχει! Οπότε έκανα και εγώ τις αγορές μου.. Δεν είναι πολλά όμως είμαι πολύ ενθουσιασμένη να τα δοκιμάσω!


























NUXE - HUILE PRODIGIEUSE: Πολύ γνωστό λαδάκι, ίσως είμαι από τις τελευταίες που το έμαθαν. Είναι η μόνη παρασπονδία σε κάτι που δεν είχα σκοπό να πάρω, όμως έχω ακούσει τόσο καλά λόγια για αυτό το λαδάκι και η μεγάλη του έκπτωση με έκανε να το πάρω! Μόνο από τη μυρωδιά πάντως το έχω λατρέψει και δε το έχω μετανοιώσει καθόλου!! 

LA ROCHE POSAY - HYDREANE BB CREAM SPF20 Medium : Έβγαλε bb η la roche posay και δε θα τη δοκίμαζα; Η αλήθεια είναι ότι δε βρήκα πάρα πολλά reviews για αυτή τη κρέμα (είναι λίγο καινούργια) αλλά είδα πως πρέπει να έχει αρκετή κάλυψη για bb οπότε είπα να τη δοκιμάσω. Το μόνο που δε μου άρεσε σαν πρώτη ματιά είναι ότι περιέχει άρωμα, ενώ υποτίθεται είναι για ευαίσθητα δέρματα! Θα τη δοκιμάσω λίγο καιρό και θα επανέλθω με review σίγουρα! 

KORRES ZEA MAYS BLUSH 18 ροδακινί : Είναι ακριβώς αυτό το ροδακινί που έψαχνα και μυρίζει πολύ όμορφα, φρεσκάδα! Και μην κοιτάτε το χρώμα που δείχνει η εικόνα της φωτογραφίας όταν πάτε να το αγοράσετε online δεν έχει σχέση με το χρώμα του ρουζ! Καλύτερα να αναζητήσετε κάποιο swatch (και στο blog μου προσεχώς! )

KORRES - BLACK VOLCANIC MINERALS LIQUID EYELINER: Ούτε για αυτό έχω ακούσει πολλά αλλά κάτι μου λέει ότι θα μου αρέσει πάρα πολύ! Έκανα μια δοκιμή στο χέρι μου και όταν στέγνωσε έγινε ματ και δεν έφευγε με τίποτα! Ότι πρέπει για τις μέρες που δεν έχω χρόνο ή βαριέμαι να χρησιμοποιήσω το αγαπημένο μου gel eyeliner! 

Αυτά ήταν τα πραγματάκια μου.  Έχετε δοκιμάσει κάτι από αυτά; Σας αρέσει; 
Γενικά ψωνίζεται από online φαρμακεία; Εγώ πλέον σχεδόν όλα μου τα καλλυντικά τα αγοράζω απο εκεί και με έχει βολέψει πάρα πολύ γιατί:
α) Διαλέγω ότι θέλω και μέσα στην επόμενη μέρα μου τα φέρνουν κατευθείαν στο σπίτι μου
β) Έχω δει αρκετά μεγάλη διαφορά προς το καλύτερο χρησιμοποιώντας καλλυντικά φαρμακείου, ιδιαίτερα σε προϊόντα περιποίησης!
γ) Έχουν πάρα πολύ καλές προσφορές και εκπτώσεις συνέχεια!

Αυτά από μένα..
xxx
Natalie

14 σχόλια:

  1. H BB πάρα πολύ ενδιαφέρουσα! Περιμένω review οπωσδήποτε! Με γεια όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε Ευχαριστώ πολύ Μαριάννα μου! Εννοείται πως θα κάνω :)

      Διαγραφή
  2. Με γεια σου! Πολυ όμορφα όλα!
    Μου αρέσουν πάρα πολυ τα ρουζ του κορρε! Έχουν μεγάλη διάρκεια!
    Φιλιά

    http://beautyswings.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ! χαίρομαι που σου αρέσουν..και εγώ μπορώ να πω πως ήδη το έχω αγαπήσει αυτό το ρουζάκι το φοράω κάθε μέρα σχεδόν! :)

      Διαγραφή
  3. Τέλειες οι καινούριες σου αγορές...Μάλλον ούτε εγώ το ξέρω αυτό το λαδάκι...χιχι!!!

    Αν θες follow me here:
    http://chezmoibychadlen.blogspot.gr/

    https://www.facebook.com/chezmoichadlen

    Chadlen

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάλι καλά δεν ήμουν μόνο εγώ .. χιχιχι.. πάντως άν θες δοκίμασέ το.. ειναι οντως παρα πολύ καλό!!

      Πολύ ομορφο το blog σου, φυσικά σε ακολούθησα

      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  4. Με γεια όλα! Περιμένουμε reviews εννοείται, αγαπώ τα φαρμακευτικά προϊόντα :)

    Αν σου είναι εύκολο βγάλε τη λεκτική επαλήθευση στα σχόλια :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Σταυρούλα μου και εγώ πλέον μόνο απο εκεί ψωνίζω.. (σχεδόν)

      Ευχαριστώ και για την ανατροφοδότηση.. ειναι όντως λίγο σπαστική αν και κρατάει μακριά τα spam.. την έβγαλα ;)

      Διαγραφή
  5. Εγώ πλέον ψωνίζω πολύ από iherb και από online φαρμακεία, σούπερ μάρκετ θα πάρω αφρόλουτρα, conditioner, μάσκες και ξυραφάκια κυρίως!

    Ναι μωρέ το ξέρω, αλλά εκτός του ότι είναι ένα παραπάνω βήμα πολλές φορές δε βλέπεις τι στο καλό γράφει στην εικόνα για να το πληκτρολογήσεις! Λες και πάω στον οφθαλμίατρο νιώθω χαχαχα! x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ενδιαφέρουσα αγορά η ΒΒ cream! Περιμένω post με περισσότερες λεπτομέρειες!

    http://myblackboxblog.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΩΧ! ΒΒ η La Roche??Περιμένω και εγώ το review σου όπως καταλαβαίνεις!!
    Με γεια σου όλα!!
    (ωραίο μπλογκάκιι!! :D )

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...