Πέμπτη, 22 Αυγούστου 2013

DIY: Stand για τα κοσμήματα ή τα καλλυντικά σου!

Kαλησπέρα κορίτσια μου!! Ελπίζω να είστε πολύ καλά !!! Ένα ακόμα DIY σε αυτό το ποστ!! Eδω και καιρό έψαχνα έναν πρακτικό από τη μία, όμορφο από την άλλη τρόπο να έχω τα κοσμήματα που φοράω σε καθημερινή βάση. Επομένως ήθελα κάτι το οποίο να είναι πρακτικό, να μπορώ να τα βγάζω και ξαναβάζω εύκολα και γρήγορα αλλά και να μπορώ να τα βλέπω! Γιατί δε ξέρω για σας αλλά εγώ αν κάτι δε το έχω μες τη μούρη.. πάει το ξέχασα και δε το φοράω ποτέ! Κρίμα δεν είναι; 

Έκανα λοιπόν την ψαχτική μου στο γνωστό πλέον και αγαπημένο Pinterest.. και μετά από πολλές όμορφες δημιουργίες που είδα,  είπα να εμπνευστώ από τις παρακάτω εικόνες: 


Δεν είναι πολύ όμορφες; Οι δημιουργοί έχουν χρησιμοποιήσει πιατάκια γυάλινα, πήλινα και στο ενδιάμεσο τους έχουν κολλήσει κηροπήγια! Μου φάνηκε πολύ όμορφο και πρακτικό οπότε είπα να το δοκιμάσω! Και το πιο σημαντικό.. μου κόστισε μόνο... για μαντέψτε.. 3 ευρώ!!! 


Ας δούμε λοιπόν τη διαδικασία που ακολούθησα βήμα - βήμα: 

1. Αγόρασα από συνοικιακό μαγαζάκι τύπου όλα 1 ευρώ 2 γυάλινα πιατάκια (διαφορετικού σχήματος). Για το πάνω πιατάκι πήρα ένα πιο μικρό με εξογκώματα για να μπορώ να περνάω και βραχιολάκια. Για να τα ενώσω δε βρήκα κάποιο μικρό κηροπήγιο και έτσι αγόρασα ένα σφηνοπότηρο μικρό. Όλα είχαν από ένα ευρώ το καθένα.
2. Μέσα στο σφηνοπότητα έβαλα μερικές από κάποιες πέτρες που είχα μαζέψει από την όμορφη Σαντορίνη, εκμεταλλεύοντας το γεγονός του διάφανου ποτηριού.
3. Με κόλλα σιλικόνης (αυτή με το πιστολάκι) κόλλησα το ποτήρι πρώτα στο ένα πιάτο και μετά στο άλλο. 
4. Αυτό ήταν!! 

Ακολουθούν φωτογραφίες κατά τη διαδικασία :


Πως σας φαίνεται; Είναι πάρα πολύ εύκολο και μου φαίνεται πως θα το βολευτώ πάρα πολύ! Ήδη το στόλισα στο δωμάτιο μου!! Εσείς θα δοκιμάζατε κάτι παρόμοιο; Περιμένω τα σχόλια σας!! 

xxx, Natalie

2 σχόλια:

  1. aaaa polu wraio!!!!!tha psaxw na vrw ki egw piatakia kai tha to kanw! :D :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nαι Ναι να το κάνεις είναι πολύ εύκολο!! Θα περιμένω να δω και το δικό σου!! :D :)

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...