Πέμπτη, 1 Αυγούστου 2013

Δημιουργία.. και.. χειροποίητο κολιέ από τα χεράκια μου!!

Έτσι μου έκατσε και την είδα πολύ δημιουργικά τις τελευταίες μέρες...ίσως φταίει που σκαλίζοντας και καθαρίζοντας τη ντουλάπα βρήκα διάφορα υλικά και κλωστές που είχα μικρή και δημιουργούσα (ναι..ναι η γιαγιά μου στα νιάτα της έραβε και δημιουργούσε οπότε είχα να πάρω μπόλικα πραγματάκια άλλα και ιδέες..) .. ίσως φταίει και αυτό το Pinterest  που με τόσο όμορφες ιδέες και tutorials για κοσμήματα, ρούχα, αξεσουάρ ακόμα και για το σπίτι..μπορώ να κάθομαι ώρες και να τα χαζεύω! ( ο δικός μου λογαριασμός είναι αυτός)

Τέλος πάντων αρκετά με την εισαγωγή ας μπούμε στο ψητό.. είπα και εγώ αφού κάθεσαι που κάθεσαι τόσες ώρες και τα χαζεύεις δε δοκιμάζεις να φτιάξεις και συ τίποτα;

Και τα τα ταν.. ορίστε τα αποτελέσματα!! Πως σας φαίνεται το πρώτο κολιέ μου; Εμένα το αποτέλεσμα μου αρέσει πάρα πολύ και μου φάνηκε αρκετά εύκολο!




Ορίστε και φορεμένο!! 



Ελπίζω να σας άρεσε.. αλήθεια θα σας ενδιέφερε κάποιο ελληνικό tutorial για αυτό το κολιέ τύπου chain με πλέξιμο κλωστών? Υπάρχουν πάρα πολλά ξένα άλλα αν θα θέλατε ένα ελληνικό πολύ ευχαρίστως να έκανα ένα!


Υ.Γ. Μαράκι... περιμένω να μου πεις χρώματα να σου φτιάξω και σένα! χεχε :)

xxx,

Natalie


11 σχόλια:

  1. Ναταλακι τελειοοοοο...!!! Μου αρεσουν τα χρώματα που έχεις στην τελευταία φώτο. blue electric και ασημί δν είναι;; θελωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. nice necklace http://differentcands.blogspot.kr/2013/08/whatiwear-competition-winner.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια!!
    Είναι πάρα πολύ όμορφο Natalie!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολυ Μαρίνα! Χαίρομαι που σου άρεσε !! :)

      Διαγραφή
  4. Βγήκε πάρα πολύ ωραίο! Τι ωραία χρώματα κιόλας!
    Μπράβο!

    φιλιά
    www.just-angelina.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολυ! Πολύ όμορφη η σελίδα σου! Ειμαι φαν :)

      Διαγραφή
  5. Πάρα πολύ ωραίο καλέ!!Δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τα αγοραστά!!
    (λατρεύω και γω pinterest!!Ώωωρες χαζεύω εκεί μέσα!!Σε ακολούθησα κιόλας!χεχε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!! Το τίμησα μπορώ να πω όλο το καλοκαίρι :)
      Πολύ όμορφο το blog σου! Χαίρομαι να βρίσκω τέτοια όμορφα blogs

      Διαγραφή
  6. http://www.amalfiaccessories.gr/accessories/ χειροποιητα αξεσουαρ για ολα τα γουστα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...