Τετάρτη, 17 Ιουλίου 2013

Review : ESTEE LAUDER Double Wear Stay-in-Place Concealer

Γεια σας και πάλι! Σε αυτή τη ανάρτηση θα μιλήσουμε για το κονσίλερ της Estee Lauder το Double Wear Stay-in-Place! Είναι ένα πολύ αγαπημένο κονσίλερ, το χρησιμοποιώ πάρα πολύ καιρό οπότε ήθελα να μοιραστώ την άποψη μου για αυτό μαζί σας!

Αρχικά να πούμε ότι είναι στα 5ml, έχει SPF 10 και βιταμίνη Ε. Τι να πω για αυτό το κονσίλερ; το αγαπώ! Η αλήθεια είναι ότι όταν το πρώτο αγόρασα και το δοκίμασα δε τρελάθηκα τόσο. Σιγά σιγά όμως που έμαθα πως να το εφαρμόζω καλύτερα (μου αρέσει να το εφαρμόζω με σφουγγαράκι από τα Sephora τύπου beauty blender ) το έχω λατρέψει, καθώς καλύπτει πολύ καλά τους μαύρους κύκλος (αϋπνίες βλέπεις..) αλλά και φωτίζει τη περιοχή κάτω από τα μάτια, αφήνοντας ένα σατινέ τελείωμα.


Τι μου αρέσει;
-Είναι αρκετά καλυπτικό και καλύπτει τους μάυρους μου κύκλους
-Περιέχει SPF 10
-Φωτίζει τη περιοχή κάτω από τα μάτια
-Κρατάει αρκετές ώρες
-Δεν μαζεύει στις γραμμές έκφρασης
-Σατινέ αποτέλεσμα

Τι δε μου αρέσει;
-Η τιμή του
-Το άρωμά του (αν και πλέον το έχω συνηθίσει- έχει ένα άρωμα σαν φαρμακείο!)

Θα το ξανά αγόραζα;
Όταν μου τελειώσει θα περιμένω πάλι εκπτώσεις και θα το ξανά αγοράσω σίγουρα!!

 
Ένα καλό dupe αυτού του κονσίλερ είναι το αντίστοιχο κονσίλερ της Radiant το Illuminator, όπως σίγουρα πολλές θα ξέρετε γιατί το βλέπω πολύ τώρα τελευταία! Πολύ αγαπημένο προϊόν και αυτό (ήταν απο τα πρώτα προϊόντα μεικαπ που άρχισα να χρησιμοποιώ και το χρησιμοποίησα για χρόνια.) Βέβαια δεν έχει την ίδια κάλυψη και σταθερότητα για πολλές ώρες όσο το Double Wear, αλλά είναι της ίδιας φιλοσοφίας.



Ωστόσο προσωπικά πλέον προτιμώ της Εste Lauder. Και αυτό γιατί πέρσι, ίσως και πολύ περισσότερο, η Radiant ακρίβυνε κάπως της τιμές της και σταμάτησα να το αγοράζω. Πλέον κάνει γύρω στα 15 ευρώ και ενώ το αγόραζα για χρόνια θεωρώ πως της Estee Lauder που με έκπτωση το πήρα λίγο πιο κάτω από 20 ευρώ αξίζει πολύ περισσότερο!



Αυτά από μένα, εσείς το έχετε δοκιμάσει αυτό το κονσίλερ; Περιμένω τα σχόλια σας,


xxx
Natalie


2 σχόλια:

  1. Συμφωνώ απόλυτα για το κονσίλερ της Radiant!!! Ήταν το πρώτο που αγόρασα, πριν 11 χρόνια και από τότε έχω τελειώσει δεκάδες! Θα το βρεις πάντα στο νεσεσέρ μου, όσα άλλα και αν έχω δοκιμάσει. Μου φαίνεται πολύ καλό και αυτό της Estee Lauder, αν το βρω στα 20euro σίγουρα θα το δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά !! Αν πετύχεις στις εκτώσεις που κάνουν να πας να το δοκιμάσεις!! Εμένα έχει γίνει το αγαπημένο μου!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...