Τετάρτη, 17 Ιουλίου 2013

Review : Apivita Face Mask Μάσκα Λάμψης & Αναζωογόνησης με Ρόδι

Πριν καιρό είχα αγοράσει τη μάσκα Apivita Face Mask Μάσκα Λάμψης & Αναζωογόνησης με Ρόδι! Γενικά μου αρέσει η εταιρία Apivita αλλά από τις μάσκες της είναι η πρώτη που δοκιμάζω! Ας δούμε πως μου φάνηκε: 

Η εταιρία αναφέρει για τη συγκεκριμένη μάσκα:
  • Αναζωογονεί και χαρίζει λάμψη στην επιδερμίδα
  • Προσφέρει ισχυρή αντιοξειδωτική προστασία
  • Ενυδατώνει την επιδερμίδα, αφήνοντάς την απαλή
  • Ιδανική για όλους τους τύπους επιδερμίδας και όλες τις ηλικίες
Αποκλειστική καινοτομία: Η APIVITA αντικαθιστά το νερό στη σειρά face masks με έγχυμα από πράσινο τσάι για την αντιοξειδωτική του δράση.
Δεν περιέχονται χημικά συστατικά που έχουν κατηγορηθεί για αρνητικές επιδράσεις στην υγεία ή το περιβάλλον. Χωρίς: Parabens,
Silicone, Propylene glycol

Η μάσκα είναι στα 40ml και κοστίζει περίπου 7-10 ευρώ ανάλογα από που θα τη πάρετε. Εγώ την αγόρασα από ηλεκτρονικό φαρμακείο στα 7 ευρώ. Αρχικά, νομίζω πως τα ml της μπορεί να φαίνονται λίγα αλλά ήδη την έχω χρησιμοποιήσει αρκετές φορές και έχω για άλλες 4 φορές σίγουρα.

Πως τη χρησιμοποιείτε; Απλώνετε ένα πλούσιο στρώμα μάσκας σε καθαρή επιδερμίδα. Αφήνετε τη μάσκα για 10 λεπτά και στη συνέχεια ξεπλένεστε με νερό. Χρησιμοποιήστε τη 1-2 φορές την εβδομάδα ή ανάλογα με τις ανάγκες της επιδερμίδας σας. Εγώ τη χρησιμοποιώ περίπου μια φορά την εβδομάδα!



Τι μου άρεσε: Μεγάλο συν μπορώ να πω είναι ότι η μάσκα δεν περιέχει επικίνδυνα χημικά, parabens, Silicone, Propylene glycol καθώς έχω μια ιδιαίτερα ευαίσθητη επιδερμίδα.  Η μάσκα ήταν αρκετά λεπτόρρευστη που την κάνει να είναι όντως ιδανική για όλους τους τύπους επιδερμίδας (εγώ έχω λιπαρή και μου έκατσε μια χαρά). Το δέρμα μου ήταν πολύ απαλό μετά την εφαρμογή της, κάτι που μου άρεσε πολύ!


Τι δε μου άρεσε: Δεν είναι κάτι το οποίο δε μου αρέσει σε αυτή τη μάσκα. Όμως δεν είδα αυτή τη λάμψη και την αναζωογόνηση που υπόσχεται στην επιδερμίδα ! 


Θα την ξανά έπαιρνα; Ίσως, αν και θα ήθελα να δοκιμάσω κάτι διαφορετικό και καινούργιο για να βρω το κάτι παραπάνω!


Εσείς έχετε δοκιμάσει τη συγκεκριμένη μάσκα; Η κάποια άλλη από την Apivita; Μου συστήνετε να δοκιμάσω καμία άλλη; Περιμένω τα σχόλια σας!

xxx

Natalie

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...