Κυριακή, 7 Ιουλίου 2013

Αγαπημένα Ιουνίου - June Favourites!




Πάει ο Ιούνιος μπήκαμε στη καρδιά του καλοκαιριού.. χωρίς να το καταλάβω καθόλου! Λόγω αρκετής ζέστης δε χρησιμοποίησα αρκετά προϊόντα.. παρόλα αυτά μερικά τα χρησιμοποιούσα κάθε μέρα και τα κατά ευχαριστήθηκα!! Για να δούμε λοιπόν...


 1) La Roche- Posey Anthelios XL 50+ : Αγαπημένο από πέρυσι.. ! Είναι με χρώμα (δεν δίνει καμιά ιδιαίτερη κάλυψη αλλά από το να έχεις μια ασπρίλα είναι πολύ καλύτερο!), χωρίς parabens, χωρίς αρώματα, πολύ μεγάλος δείκτης προστασίας.. οπότε δεν υπήρχε λόγος να πάρω κάτι άλλο και για φέτος! :)

2) La Roche- Posey Effaclar A. I : Κάτι έχω πάθει με αυτή την εταιρία τελευταία.. αλλά τι να κάνω το δέρμα μου δείχνει ότι την αγαπάει πολύ! Αυτό το προϊόν, στου οποίου αναλυτικό review μπορείς να δεις εδώ,  με έσωσε αυτό το μήνα όταν πήγα διακοπές! Άμα ένοιωθα ότι πάει να πεταχτεί κανένα σπυράκι έβαζα το βράδυ στο σημείο αυτό και το γλίτωνα!


3) Vaseline - Miss Sandy : Απλή αγνή βαζελίνη, πολύ με βόλεψε αυτό το μήνα! Αρκετή ζέστη..το δέρμα μου τη χρειαζόταν σε αρκετά σημεία. Ειδικά το συγκεκριμένο μου αρέσει πάρα πολύ, είναι Ελληνικής εταιρίας και το πήρα από τα Hondos παίζει και κάτω από 1 ευρώ! 


4) Body Mist Vanilla - The Body Shop: Aχχ .. αυτό το άρωμα της βανίλιας! Το λατρεύω! Και αυτό το μήνα ξαναθυμήθηκα το πολύ αγαπημένο μου προϊόν από τη Βοdy Shop.. άλλαξαν τη συσκευασία αλλά νομίζω πως το προϊόν είναι ακριβώς το ίδιο. (Το τέσταρα με το προηγούμενο δοχείο που είχα). Αν έχετε κανένα άλλο προϊόν που να έχει άρωμα βανίλιας και σας αρέσει ας μου προτείνετε τίποτα...!!

5) Avene Couvrance Bronzer Mosaic Powder: Μωσαϊκή πούδρα. Τη χρησιμοποίησα ως bronzer για ηλιοκαμένο εφέ, είναι ματ και μου αρέσει η απόχρωση που δημιουργείται, φαίνεται πολύ φυσική! 


6) Άσπρο eyeliner - MUA : Αυτό το άσπρο eyeliner είναι το μοναδικό το οποίο έχω δοκιμάσει και γράφει στο εσωτερικό του ματιού! Οπότε το τίμησα πολύ το μήνα αυτό βάζοντας μια μασκάρα και έτοιμο το μάτι!! Πολύ καλό!! Είναι ξύλινο και έχει πάνω στο καπάκι και ξύστρα.


 
7) Νecklece - Accessorize : Τέλος, ένα όχι-προϊόν ομορφιάς, αλλά αξεσουάρ. Είναι το καινούργιο μου απόκτημα και το λατρεύω για αυτό είπα και να το συμπεριλάβω στα αγαπημένα αυτού του μήνα! Το αγόρασα απο τα Accessorize αλλά είχα δει και παρόμοιο σε μπλε απόχρωση στο μαγαζί Stradivarius. Πάρα πολύ ωραίο και καλοκαιρινό! 

Αυτά ήταν τα πολύ αγαπημένα μου αυτού του μήνα! Εσείς τι χρησιμοποιήσατε;; Θα περιμένω τα σχόλια σας! 

xxx, 
Natalie


(Όλα τα προϊόντα είναι αγορασμένα με δικά μου χρήματα - απλά εκφράζω τη γνώμη και τη προσωπική μου άποψη)

10 σχόλια:

  1. Και εγώ το αντιηλιακό της Anthelios χρησιμοποιώ, το dry touch που είναι για λιπαρά δέρματα και έχει ματ αποτέλεσμα. Όσο για το κολιέ έχω δει παρόμοια και στα pull&bear.
    Αυτό το μήνα έχω καταργήσει τελείως τα foundation, χρησιμοποιώ μόνο αντιηλιακό,το healthy mix concealer της bourjois και την πούδρα stay matte της rimmel.

    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμα προλάβει να μου τελειώσει μέσα στον Αυγουστο μου φαίνεται θα δοκιμάσω το dry touch που λες.. ακούγεται ακόμα καλύτερο!! Και το stay matte.. είναι στη wish list μου για όταν θα ξανακάνω αγορά online :))

      Διαγραφή
  2. Το body mist μυρίζει πράγματι τέλεια!!Μου άρεσε πολύ και το κολιέ!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι .. είναι τέλειο και νομίζω πως κρατάει περισσότερο αυτο το καινούργιο! Φιλιά πολλά! :)

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραία όλα, το αντιηλιακό και το λευκό μολύβι της MUA είναι και δικά μου αγαπημένα, απλά το δικό μου αντιηλιακό είναι χωρίς χρώμα και σε άλλη συσκευασία. Λατρεύω κι εγώ το άρωμα της βανίλιας, αν παραγγέλνεις από site του εξωτερικού ψάξε την κρεμα σωματος Just Desserts Body Custard Vanilla Ice Cream, έχει πραγματικά την μυρωδιά του παγωτού βανίλια!
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α σε ευχαριστώ πολύ θα το κοιτάξω σίγουρα.. το άρωμα παγωτού βανίλιας είναι αυτό ακριβώς που ψάχνω!!

      Διαγραφή
  4. παρα πολυ ωραια ολα! μαρεσε πολυ το κολιε που πηρες! κι εγω δεν χρησιμοποιω σχεδον καθολου μεικαπ το καλοκαιρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ! Με τέτοια ζέστη τι να το κάνουμε το μεικαπ.. :)) Καλό καλοκαίρι :)

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ ! :) Ναι είναι απο τα αγαπημένα μου ειδικά για το καλοκαίρι εδω και πολλά χρόνια !! Πολύ όμορφο το blog σου! :) Έγινα μέλος φυσικά!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...