Σάββατο, 5 Δεκεμβρίου 2009

«Εξασφαλίστε» την σιλουέτα σας για τις γιορτές


Είναι επίσημο! Έρχονται Χριστούγεννα! ΝΑΙ, ναι, ναι η αγαπημένη αυτή γιορτή που για να την ζήσετε στο έπακρον χρειάζεται ένα και μόνον πράγμα: Να… χωρέσετε στο φόρεμα που ονειρεύεστε!  Ξεκινάμε λοιπόν; 


Έχουμε και λέμε
: Λαμβάνοντας υπόψη το διάστημα που υπολείπεται μέχρι τις γιορτινές μέρες και έχοντας σκοπό να μεγιστοποιήσουμε (όσο είναι εφικτό και ασφαλές για την υγεία) το αποτέλεσμα της απώλειας (για τις περισσότερες των περιπτώσεων) η ιδανική «πρόταση», είναι να «κόψετε» ΣΩΣΤΑ 350 θερμίδες ανά ημέρα. Και λέγοντας ΣΩΣΤΑ εννοούμε με συγκεκριμένο τρόπο που καταρχήν δεν θα καταπονήσει τον οργανισμό σας και κατά δεύτερον θα σας δώσει την «διαφορά» που αναζητάτε!

Από την αρχή λοιπόν κάνουμε σαφές πως μέθοδοι, τύπου… κόβω ένα γεύμα τελείως, απλώς αποκλείονται!
Για του λόγου το… «ασφαλές» ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:
• Περιορίστε το μέγεθος των μερίδων σας εκτός από αυτά που αφορούν σε φρούτα και λαχανικά
• Η «τακτική» τρώω πάνω από την κατσαρόλα είναι απλώς απαγορευμένη! Στο γεύμα ή το δείπνο σας, καθίστε κανονικά στο τραπέζι.
• Κανείς δεν σας βιάζει να τελειώσετε το πιάτο σας και κανείς δεν έχει σκοπό να σας το κλέψει! Θυμηθείτε το!
• Θυμηθείτε επίσης και τηρήστε πιστά το γνωστό ρητό: «τρώω πρωινό σαν βασιλιάς, γεύμα σαν πρίγκιπας και  βραδινό σαν άπορος»
• Μέχρι την περίοδο των εορτών αντικαταστήστε το ποτό σας και το αναψυκτικό σας με κάτι μη ζαχαρούχο
• Στο μεσημεριανό σας μην μειώνετε τις ποσότητες πρωτεΐνης.
• Την ώρα του καφέ επιλέξτε γαλλικό με την αγαπημένη σας γεύση (που όμως δεν θα προέρχεται από σιρόπι γεύσης) και αντικαταστήστε οποιοδήποτε άλλο είδος.
• Τα γλυκά θα υπάρχουν άφθονα στο γιορτινό τραπέζι. Προς το παρόν αρκεστείτε στο να τα αποφεύγετε!
• Φροντίστε να ακολουθείτε ίδιο πρόγραμμα για το ωράριο κατά το οποίο γευματίζετε, επί καθημερινής βάσεως, και μην τρώτε ακατάστατες ώρες.
• Το κοτόπουλο… αγαπάει την σιλουέτα σας, αγαπήστε το κι εσείς!

Σημειώνουμε πως το παραπάνω κείμενο αφορά σε οδηγίες που σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να αντικαταστήσουν τον γιατρό ή τον διαιτολόγο σας οι οποίοι και γνωρίζουν το ιστορικό της υγείας σας.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...