Πέμπτη, 26 Νοεμβρίου 2009

Πώς να συνδυάσω σωστά διατροφή και άσκηση;


Το ιδανικό είναι να συνδυάσετε τη γυμναστική με μια ισορροπημένη, χαμηλή γλυκαιμικά διατροφή και ένα συνολικά υγιεινό τρόπο ζωής.




Στην άσκηση
• Δεν είναι απαραίτητο να γυμνάζεστε σκληρά. Καλύτερα να ασκείστε λιγότερο, αλλά καθημερινά. Συνήθως αρκεί το γρήγορο βάδην για 20-30 λεπτά την ημέρα και η εκγύμναση των κυριότερων μυϊκών ομάδων 2-3 φορές την εβδομάδα
• Ασκηθείτε νωρίς μέσα στην ημέρα, με άδειο στομάχι. Το πρωί, οι αποθηκευμένοι υδατάνθρακες στο συκώτι έχουν σχεδόν εξαντληθεί, η πίεσή σας και τα επίπεδα ινσουλίνης είναι σχετικά χαμηλά, οπότε καίτε ευκολότερα λίπος.
• Αν δεν μπορείτε να ξυπνήσετε πολύ πρωί για να γυμναστείτε, πηγαίνετε στη δουλειά με τα πόδια ή κατεβείτε από το λεωφορείο δύο στάσεις πριν και περπατήστε.
• Κάθε άσκηση είναι καλύτερη από το τίποτα. Μάλιστα, η καθιστική ζωή αποτελεί μεγαλύτερο κίνδυνο για την υγεία από τα περιττά κιλά. Ακόμη κι αν είστε υπέρβαροι, εφόσον γυμνάζεστε μειώνετε τον κίνδυνο για τις περισσότερες ασθένειες.


Στη διατροφή
• Αποφύγετε τους πολλούς υδατάνθρακες πριν την άσκηση, ειδικά τροφές υψηλού γλυκαιμικού δείκτη. Αυξάνουν σάκχαρο και ινσουλίνη και μειώνουν την καύση λίπους.
• Καταναλώστε αρκετές πρωτεΐνες. Η γυμναστική προκαλεί την έκκριση αυξητικών ορμονών που «χτίζουν» περισσότερους μυς, μόνο όμως αν υπάρχουν τα απαραίτητα «δομικά υλικά», δηλαδή οι πρωτεΐνες. Μόλις σηκωθείτε πιείτε ένα ποτήρι νερό μαζί με λίγα φρούτα χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη και μετά γυμναστείτε για 20-30 λεπτά. Για να μεγιστοποιήσετε τα οφέλη της γυμναστικής, καταναλώστε 15-20 γρ. πρωτεΐνης λίγο προτού την αρχίσετε ή μέχρι και μία-μιάμιση ώρα μετά το τέλος της. Αφού γυμναστείτε, φάτε ένα καλό πρωινό, που συνδυάζει πρωτεΐνες, αργούς υδατάνθρακες και υγιεινά λιπαρά.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...