Παρασκευή, 27 Νοεμβρίου 2009

Πως να πείσω τον εαυτό μου να γυμναστεί;

Κάνε το τεστ και ανακάλυψε τι είναι αυτό που θα σε κάνει να γυμνάζεσαι τακτικά, σύμφωνα με την προσωπικότητά σου.






Ασκείσαι γιατί... Θέλεις να χάσεις κιλά, αλλά μισείς το γυμναστήριο.
Δοκίμασε αυτό: Αγόρασε ρούχα γυμναστικής που τονίζουν τη γραμμή σου. Σύμφωνα με έρευνες, το περιττό ύφασμα εμποδίζει τη σωστή εκτέλεση των ασκήσεων. Το αποτέλεσμα είναι να νιώθεις άβολα και να προτιμάς απλά να... πας για καφέ.
Τι να αποφύγεις: Η απώλεια βάρους δεν πρέπει να σου γίνεται εμμονή. Η άσκηση στοχεύει, κυρίως, στη βελτίωση της σχέσης που έχεις με το σώμα σου.

Ασκείσαι γιατί... Το υποσχέθηκες στο σύντροφό σου.

Δοκίμασε αυτό: Αν σου αρέσει να ευχαριστείς τα αγαπημένα σου πρόσωπα, καλό είναι να έχεις σταθερή συνεργασία με το γυμναστή σου προκειμένου να σε παρακινεί συνέχεια. Σύμφωνα με τους ειδικούς, η σωστή παρακολούθηση συμβάλλει στην ουσιαστική βελτίωση της φυσικής σου κατάστασης και σε κάνει πιο επιμελή μαθήτρια.
Τι να αποφύγεις: Τους ιδιαίτερα αυστηρούς και απαιτητικούς γυμναστές. Η κριτική που ασκούν μπορεί να σου δημιουργήσει αρνητικά συναισθήματα και, κυρίως, να σε αποτρέψουν να (ξανά)πας γυμναστήριο.

Ασκείσαι γιατί... Η καλή φυσική κατάσταση είναι ο υπέρτατος στόχος σου και, κυρίως, γιατί σου αρέσει.
Δοκίμασε (και) αυτό
: Φρόντισε να ασκείσαι σε σταθερή βάση. Για παράδειγμα, αν σου έτυχε κάτι έκτακτο και δεν μπορείς να πας στο γυμναστήριο, τρέξε για 10-15 λεπτά ή κάνε κοιλιακούς στο σπίτι. Σύμφωνα με μια έρευνα του Πανεπιστημίου της Αλμπέρτα, η τακτική άσκηση μπορεί να αποτελέσει πρόβλημα ακόμα και για τα άτομα που λατρεύουν τη γυμναστική.
Τι να αποφύγεις: Την υπερβολή. Η άσκηση είναι, πάνω απ' όλα, χόμπι και όχι αγγαρεία.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...