Πέμπτη, 26 Νοεμβρίου 2009

Πόση άσκηση χρειάζομαι;


Η επιστροφή σας στο σπίτι ταυτίζεται με το άραγμα στον καναπέ; Αν η γυμναστική έχει πάψει να είναι μέρος της καθημερινότητάς σας, ξανασκεφτείτε το.




Για να αποφύγετε την παχυσαρκία, τις καρδιακές παθήσεις και άλλες ασθένειες, οι ειδικοί συνιστούν:

Το λιγότερο που μπορείτε να κάνετε είναι 30 λεπτά μέτριας έντασης φυσική δραστηριότητα, πέντε φορές την εβδομάδα. Δεν χρειάζεται να κάνετε και τα 30 λεπτά μαζεμένα. Μπορείτε να «σπάσετε» το μισάωρο σε τρία δεκάλεπτα μέσα στην ημέρα.

Η άσκηση μπορεί να είναι είτε κάποια «κοινωνική δραστηριότητα» (περπάτημα για ψώνια ή το να βγάλετε τον σκύλο για βόλτα), είτε κάποιου είδους γυμναστική ή άθληση, είτε συνδυασμός και των δύο.

Τα άτομα που αντιμετωπίζουν αυξημένο κίνδυνο παχυσαρκίας ή πρέπει να ελέγχουν το βάρος τους για λόγους υγείας, πρέπει να γυμνάζονται περίπου 45-60 λεπτά, πέντε μέρες την εβδομάδα.

Για την υγεία των οστών σας, η γυμναστική πρέπει να ασκεί υψηλή πίεση στα κόκαλα.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...